Activeren

Hoe kan ik extra Tags koppelen?

Wanneer u uw nieuwe Tag(s) heeft ontvangen zijn deze in de meeste gevallen geactiveerd met de gewenst activatieperiode. Wanneer u al een profiel heeft is het logisch dat u de nieuwe Tag wilt koppelen onder u bestaande profiel. Dit gaat als volgt:

Ga op de website van Safe-ID naar het gele blok aan de rechter zijde en vul hier de activatiecode in die op uw Tag staat (bijv. “PS1” (na aanklikken pijltjes) en “4FcG8” in het blok. Klik op “Activeren”.
Schermafbeelding 2014-11-19 om 14.05.48

Klik op het grijze tabblad “Ik heb al een Safe-ID profiel”.

10-2

Vul uw e-mailadres en wachtwoord in en klik op “Log in”.

10-3

Uw Safe-ID profiel wordt geopend en u ziet in het Tag overzicht dat de Tag is toegevoegd.

10-4

Hoe weet ik wanneer de activatietermijn van mijn Tag(s) eindigt?

Twee weken voor het einde van de activatietermijn van uw Tag(s) ontvangt u van Safe-ID een e-mail om u hieraan te helpen herinneren. In deze e-mail zit een link waarna u direct kan verlengen. Nadat u de link heeft aangeklikt ziet u de bijna verlopen Tag met activatiecode en kan u de gewenste termijn kiezen.11-1

Na betaling is de Tag weer verlengt.

Het is ook mogelijk om tussentijds te verlengen. Wanneer u bent ingelogd op uw Safe-ID profiel staat er een grijze balk met hierin de “Accountstatus”.11-2

Van alle gekoppelde Tags onder u profiel kan u hier de duur zien dat de Tag(s) nog actief zijn. Wanneer u op de pijltjes klikt achter “Status Tag” dan ziet u alle gekoppelde Tags.
11-3

Wanneer u onder de Accountstatus “Klik hier om te verlengen” aanklikt kan u direct verlengen.

Ik heb meerdere profielen. Hoe kan ik deze samenvoegen?

Dit is zeker mogelijk maar om dit foutloos te laten verlopen adviseren wij u om contact op te nemen met Safe-ID. De klantenservice van Safe-ID is bereikbaar op telefoonnummer 020-261 1970. Zorg vooraf dat u van de beide profielen uw e-mailadres en wachtwoord paraat heeft en dat uw Tags nog voldoende geactiveerd zijn.

Ik heb nog genummerde Tags. Waar kan ik de activatiecode terugvinden?

De activatiecode kunt u vinden in het “Tag overzicht” nadat u bent ingelogd op uw Safe-ID profiel. De Tag(s) met het Safe-ID icoontje zijn uw genummerde Tags en de code bestaande uit 6-karakters is uw activatiecode.

15-1

Waarom hanteert Safe-ID activatietermijnen voor iedere Tag?

Safe-ID hanteert verschillende activatietermijnen om u de keuze te laten welke activatieperiode u het beste past. U kunt de keuze maken uit een activatietermijn van 2, 5 of 10 jaar. Bij activatie van twee jaar betaald u per Tag € 7,50 (= € 3,75 per jaar) en bij 10 jaar activatie is dit € 20,- wat neerkomt op € 2,- per jaar.

Welke activatietermijnen heeft Safe-ID?

Safe-ID heeft drie standaard activatietermijnen die gekoppeld is / zijn aan uw Tag(s).

  • 2 jaar activatie € 7,50 (€ 3,75 per jaar)
  • 5 jaar activatie € 12,50 (€ 2,50 per jaar)
  • 10 jaar activatie € 20,00 (€ 2,00 per jaar)

Twee weken voordat de activatietermijn verstrijkt ontvangt u van Safe-ID een e-mail ter notificatie en kunt u de Tag(s) verlengen.

Wat is een activatiecode en waar staat deze?

De activatiecode staat op alle Safe-ID Tags en is opgebouwd uit twee delen. De eerste twee cijfers plus één letter zegt welke drager (Tag) het is. Bijvoorbeeld PD0 (Running Tag) of een PS1 (Bike Tag). De achterste code bestaat uit een combinatie van 5 letters en cijfers, dit is een unieke code welke gekoppeld is aan uw Safe-ID profielpagina.

Bike-Tag-(Front)

Ook kunt u alle aan uw profiel gekoppelde Tags met activatiecode vinden op uw Safe-ID profielpagina in de balk “Accountstatus”.

Kan ik mijn Tag(s) tijdelijk blokkeren?

U kunt in uw profiel naar het kopje Tagoverzicht gaan. Daar kunt u uw Tag deactiveren. Deactiveren is tijdelijk. Op deze manier wordt uw profiel niet getoond wanneer de Tag wordt gescand.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Na het ontvangen van uw Safe-ID bestelling kunt u de Tag(s) activeren en uw profiel aanmaken of de nieuwe / extra Tag(s) aan uw bestaande profiel koppelen.

Het activeren van uw Tag(s) en invoeren van uw profiel is in een handomdraai gedaan en kan in een paar logische stappen.

Uw persoonlijke QR-code activeren

  • Ga naar de homepage van www.safe-id.nl
  • Aan de rechterzijde staat in de gele balk “UW SAFE-ID ACTIVEREN”
  • Op de Tag in de verpakking staat uw persoonlijke Safe-ID code (bijvoorbeeld: safe-id.nl/XXX/YyyyY)
  • Op de plaats waar de drie X-en staan selecteert u de code welke zich op uw Tag bevindt (bijvoorbeeld PS0). Dit doet u door op de pijltjes te klikken
  • Vul in de vrije ruimte de code in welke bestaat uit vijf letters en cijfers. Dit is uw unieke code welke leidt naar uw profielpagina
  • Klik op “Activeren”

 Uw persoonlijke profiel aanmaken

  • Er verschijnt “ Maak profiel aan”
  • Vul hier uw gegevens in (* verplicht) en druk op “Verstuur”
  • Er verschijnt “Log in”
  • Vul het aangemaakte emailadres en wachtwoord in en druk op “Log in”
  • Er verschijnt “Mijn Safe-ID” met uw naam en in het blok eronder de melding “Uw gegevens zijn incompleet”
  • Druk op “Aanvullen” en vul de noodzakelijke gegevens in welke voor hulp-verleners zichtbaar zullen zijn na het scannen van uw Tag

     Let op, dit bestaat uit drie tabbladen;

  • Persoonlijke informatie
  • Medische informatie
  • Bij ongeval waarschuwen
  • Druk op “Wijzigingen opslaan” en u ontvangt een bevestigingsmail dat uw profiel is aangemaakt

 Controle

Safe-ID adviseert u om na het aanmaken van uw profiel uw Running Tag(s) te scannen. Op deze manier kan u de werking en volledigheid controleren. Dit kan u doen door een gratis QR-reader te installeren op uw smartphone of door de volledige code over te typen in de balk van uw webbrowser.

 Wijzigen profiel

U kunt het profiel altijd weer aanpassen door op www.safe-id.nl in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Na het veranderen van de profielgegevens en het opslaan ervan, zijn deze gegevens direct uitleesbaar.

 Geldigheid

Twee weken voordat de activatietermijn verstrijkt ontvangt u van Safe-ID een email met hierin een link om direct te verlengen.

Hoofdletters en kleine letters in activatiecode

Om iedere Tag een unieke activatiecode te geven gebruikt Safe-ID voor het samenstellen van unieke codes hoofdletters en kleine letters in combinatie met getallen. Het kan dus voorkomen dat u een l (kleine letter L) ingeeft terwijl dit een 1 (cijfer) is of een I (hoofdletter i). Indien u problemen met activeren blijft ondervinden, neem contact op met de klantenservice op 020-261 1970 dan helpen wij u graag verder.

Ik heb nog een genummerde Tag, kan ik deze nog activeren?

Uiteraard kunt u deze nog activeren. In de verpakking bevindt zich een activatiecode. Wanneer u deze activatiecode ingeeft kunt u de Tag voor 2, 5 of 10 jaar activeren. Het kan natuurlijk voorkomen dat u de verpakking en de bijbehorende activatiecode kwijt bent geraakt. Neem dan contact op met de klantenservice op 020-261 1970. Het geniet onze voorkeur wanneer u het nummer op uw Tag weet wanneer u contact met ons opneemt hierover.

Kan ik meerdere profielen aanmaken met een e-mailadres?

Het is niet mogelijk om meer dan één profiel aan te maken onder één e-mailadres. Door middel van de combinatie van uw e-mailadres en uw zelfgekozen wachtwoord is het mogelijk om uw profiel aan te maken en te onderhouden. Wanneer er meerdere profielen gekoppeld zouden worden aan hetzelfde e-mailadres kan dit tot verwarring leiden. Wanneer u een gezamenlijk e-mailadres heeft en u wilt meerdere profielen aanmaken dan raden wij u aan om een gratis Gmail-account aan te maken, en deze te gebruiken voor een van de twee profielen. Mocht u ondersteuning nodig hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze Helpdesk dan zullen wij u uiteraard verder helpen.

Profiel

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten klikt u onder de grijze balk op “Wachtwoord vergeten?
1-1
Vervolgens vult u het e-mailadres in waarmee u uw Safe-ID profiel hebt aangemaakt en klik op “Verstuur”.

1-2

Er verschijnt de melding “Er is een link naar uw e-mail adres gestuurd”.

1-3

Open uw mailprogramma en u ziet een e-mail van Safe-ID met hierin de link. Let op deze link blijft 60 minuten actief.

1-4

Nadat u de link heeft aangeklikt staat uw e-mail al ingevuld en u kunt in de twee onderliggende blokken uw gewenste wachtwoord ingeven (Let op wachtwoorden bestaan uit cijfers en letters, geen leestekens) en klik op “Wijzigen”.

1-5

U krijgt de melding “Het wijzigen van uw wachtwoord is geslaagd” klik vervolgens op “Log in” om in te loggen op uw profiel.

1-6

Hoe kan ik extra Tags koppelen?

Wanneer u uw nieuwe Tag(s) heeft ontvangen zijn deze in de meeste gevallen geactiveerd met de gewenst activatieperiode. Wanneer u al een profiel heeft is het logisch dat u de nieuwe Tag wilt koppelen onder u bestaande profiel. Dit gaat als volgt:

Ga op de website van Safe-ID naar het gele blok aan de rechter zijde en vul hier de activatiecode in die op uw Tag staat (bijv. “PS1” (na aanklikken pijltjes) en “4FcG8” in het blok. Klik op “Activeren”.
Schermafbeelding 2014-11-19 om 14.05.48

Klik op het grijze tabblad “Ik heb al een Safe-ID profiel”.

10-2

Vul uw e-mailadres en wachtwoord in en klik op “Log in”.

10-3

Uw Safe-ID profiel wordt geopend en u ziet in het Tag overzicht dat de Tag is toegevoegd.

10-4

Hoe weet ik wanneer de activatietermijn van mijn Tag(s) eindigt?

Twee weken voor het einde van de activatietermijn van uw Tag(s) ontvangt u van Safe-ID een e-mail om u hieraan te helpen herinneren. In deze e-mail zit een link waarna u direct kan verlengen. Nadat u de link heeft aangeklikt ziet u de bijna verlopen Tag met activatiecode en kan u de gewenste termijn kiezen.11-1

Na betaling is de Tag weer verlengt.

Het is ook mogelijk om tussentijds te verlengen. Wanneer u bent ingelogd op uw Safe-ID profiel staat er een grijze balk met hierin de “Accountstatus”.11-2

Van alle gekoppelde Tags onder u profiel kan u hier de duur zien dat de Tag(s) nog actief zijn. Wanneer u op de pijltjes klikt achter “Status Tag” dan ziet u alle gekoppelde Tags.
11-3

Wanneer u onder de Accountstatus “Klik hier om te verlengen” aanklikt kan u direct verlengen.

Ik heb meerdere profielen. Hoe kan ik deze samenvoegen?

Dit is zeker mogelijk maar om dit foutloos te laten verlopen adviseren wij u om contact op te nemen met Safe-ID. De klantenservice van Safe-ID is bereikbaar op telefoonnummer 020-261 1970. Zorg vooraf dat u van de beide profielen uw e-mailadres en wachtwoord paraat heeft en dat uw Tags nog voldoende geactiveerd zijn.

Welke gegevens zet ik in mijn profiel?

U bent vrij om zelf te bepalen welke gegevens u weer wilt laten geven na het scannen van uw Tag(s). Safe-ID adviseert u om selectief te zijn en alleen de gegevens in te vullen welke noodzakelijk zijn indien u hulp nodig heeft. Let op: vul telefoonnummers in op de volgende wijze 0031 20 261 1970. Dus geen + in plaats van 00 en de 0 van het netnummer weglaten.
14-1

Dit maakt het mogelijk om ook wanneer u in het buitenland bent de nummers te bellen.

 

Hoe kan ik mijn profiel gegevens up-to-date houden / aanpassen?

Dit doet u door in te loggen op uw Safe-ID profielpagina. De login bevindt zich rechts bovenaan en onderop op de beginpagina.16-1
Wanneer u de wijzigingen hebt doorgevoerd klikt u onderaan uw profielpagina op “Wijzigingen opslaan”.

16-2

Het profiel is opgebouwd uit drie tabbladen tw. Persoonlijke informatie, Medische informatie en Bij ongeval waarschuwen. Per tabblad wordt door middel van een groen vinkje aangegeven of de meest relevante informatie is ingevuld.

Moet ik betalen voor het aanmaken en onderhouden van mijn profiel?

Nee, voor het aanmaken en onderhouden van uw Safe-ID profielpagina berekenen wij geen kosten.

Aanpassingen in mijn profiel zijn niet zichtbaar na scannen, wat nu?

Wanneer u uw profielgegevens heeft aangepast adviseren wij u om deze te testen door uw eigen Safe-ID Tag te scannen. Het kan voorkomen dat u nog steeds uw “oude” gegevens ziet. Hoe kan dit? Dit wordt veroorzaakt doordat uw “oude” gegevens nog in de cache van uw browser staan. Wanneer u naar de instellingen van uw browser gaat en de geschiedenis, cookies en data verwijderd, ziet u na het scannen van uw Safe-ID tag dat de juiste (aangepaste) gegevens getoond worden.

Hoe voer ik telefoonnummers juist in?

Omdat Safe-ID ook in het buitenland (tijdens bijvoorbeeld vakanties) gebruikt moet kunnen worden adviseren wij u om de telefoonnummers in te geven zoals onder het invoerveld is weergegeven (bijvoorbeeld: +31202611970).

Ik wil niet gereanimeerd worden. Hoe kan ik dit vermelden?

In uw Safe-ID profiel kunt u duidelijk aangegeven of u wel of niet gereanimeerd wil worden. Dit wordt in uw Safe-ID profiel, na opvragen, duidelijk zichtbaar weergegeven.

profiel 1 reanimeren

De wijzigingen die ik heb ingevoerd zijn na opslaan niet opgeslagen?

Indien u alles heeft ingegeven volgens de voorbeelden (onder het invoerveld) en de wijzigingen worden niet correct opgeslagen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de Safe-ID klantenservice 020-261 1970.

Hoe moet ik mijn geboortedatum ingeven?

Het format om uw geboortedatum in te geven staat als voorbeeld al lichtgrijs in het invoerveld voorgedrukt. Het is DD-MM-JJJJ (dag, maand, jaar) Bijvoorbeeld: 01-07-2014

Kan mijn profiel tijdelijk offline als ik mijn Safe-ID Tag(s) kwijt ben?

Uw profiel kan niet tijdelijk offline. U kunt wel uw Tags tijdelijk deactiveren of permanent ontkoppelen. Indien u uw profiel definitief wilt verwijderen, verzoek wij u contact op te nemen met de Safe-ID klantenservice 020-261 1970.

Welk formaat profielfoto kan ik plaatsen?

In uw profielpagina staat exact welk formaat / afmeting en extensie de profielfoto dient te hebben voor een correcte weergave.

Kan ik meerdere profielen aanmaken met een e-mailadres?

Het is niet mogelijk om meer dan één profiel aan te maken onder één e-mailadres. Door middel van de combinatie van uw e-mailadres en uw zelfgekozen wachtwoord is het mogelijk om uw profiel aan te maken en te onderhouden. Wanneer er meerdere profielen gekoppeld zouden worden aan hetzelfde e-mailadres kan dit tot verwarring leiden. Wanneer u een gezamenlijk e-mailadres heeft en u wilt meerdere profielen aanmaken dan raden wij u aan om een gratis Gmail-account aan te maken, en deze te gebruiken voor een van de twee profielen. Mocht u ondersteuning nodig hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze Helpdesk dan zullen wij u uiteraard verder helpen.


Bestellen / kosten

Waarom hanteert Safe-ID activatietermijnen voor iedere Tag?

Safe-ID hanteert verschillende activatietermijnen om u de keuze te laten welke activatieperiode u het beste past. U kunt de keuze maken uit een activatietermijn van 2, 5 of 10 jaar. Bij activatie van twee jaar betaald u per Tag € 7,50 (= € 3,75 per jaar) en bij 10 jaar activatie is dit € 20,- wat neerkomt op € 2,- per jaar.

Welke activatietermijnen heeft Safe-ID?

Safe-ID heeft drie standaard activatietermijnen die gekoppeld is / zijn aan uw Tag(s).

  • 2 jaar activatie € 7,50 (€ 3,75 per jaar)
  • 5 jaar activatie € 12,50 (€ 2,50 per jaar)
  • 10 jaar activatie € 20,00 (€ 2,00 per jaar)

Twee weken voordat de activatietermijn verstrijkt ontvangt u van Safe-ID een e-mail ter notificatie en kunt u de Tag(s) verlengen.

Wat kost een Safe-ID Tag?

De kosten voor uw Safe-ID Tags zijn opgebouwd uit twee delen.

  • De drager (een Daily Safe pakket zien wij als één drager met diverse identieke QR-codes) vanaf € 4,95
  • De activatietermijn. Hierbij kan de keuze gemaakt worden tussen:
    • 2 jaar activatie € 7,50 (€ 3,75 per jaar)
    • 5 jaar activatie € 12,50 (€ 2,50 per jaar)
    • 10 jaar activatie € 20,00 (€ 2,00 per jaar)

Er worden geen extra kosten aan u berekend voor  het op een veilige wijze opslaan en onderhouden van uw Safe-ID profiel.

Moet ik betalen voor het aanmaken en onderhouden van mijn profiel?

Nee, voor het aanmaken en onderhouden van uw Safe-ID profielpagina berekenen wij geen kosten.

Berekent Safe-ID kosten voor het verzenden van mijn Tags?

Ja, Safe-ID berekent € 1,75 verzendkosten binnen Nederland en € 2,00 buiten Nederland.

Mijn Tag is beschadigd kan ik een nieuwe krijgen?

Safe-ID streeft ernaar om u weer spoedig van een nieuwe Tag te voorzien. Dit betekent in veel gevallen dat u de volgende dag uw nieuwe Tag ontvangt. Of er kosten in rekening worden gebracht wordt per geval bekeken.

Welk voordeel biedt mij de Bike & Running bundel?

Het voordeel bij de Bike & Running bundel is de korting op de aanschaf van de twee Tags (Bike Tag € 4,95 en Running Tag € 4,95) voor € 7,95. Dit is een voordeel van bijna € 2,- op de aanschaf van de Tags.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Na het ontvangen van uw Safe-ID bestelling kunt u de Tag(s) activeren en uw profiel aanmaken of de nieuwe / extra Tag(s) aan uw bestaande profiel koppelen.

Het activeren van uw Tag(s) en invoeren van uw profiel is in een handomdraai gedaan en kan in een paar logische stappen.

Uw persoonlijke QR-code activeren

  • Ga naar de homepage van www.safe-id.nl
  • Aan de rechterzijde staat in de gele balk “UW SAFE-ID ACTIVEREN”
  • Op de Tag in de verpakking staat uw persoonlijke Safe-ID code (bijvoorbeeld: safe-id.nl/XXX/YyyyY)
  • Op de plaats waar de drie X-en staan selecteert u de code welke zich op uw Tag bevindt (bijvoorbeeld PS0). Dit doet u door op de pijltjes te klikken
  • Vul in de vrije ruimte de code in welke bestaat uit vijf letters en cijfers. Dit is uw unieke code welke leidt naar uw profielpagina
  • Klik op “Activeren”

 Uw persoonlijke profiel aanmaken

  • Er verschijnt “ Maak profiel aan”
  • Vul hier uw gegevens in (* verplicht) en druk op “Verstuur”
  • Er verschijnt “Log in”
  • Vul het aangemaakte emailadres en wachtwoord in en druk op “Log in”
  • Er verschijnt “Mijn Safe-ID” met uw naam en in het blok eronder de melding “Uw gegevens zijn incompleet”
  • Druk op “Aanvullen” en vul de noodzakelijke gegevens in welke voor hulp-verleners zichtbaar zullen zijn na het scannen van uw Tag

     Let op, dit bestaat uit drie tabbladen;

  • Persoonlijke informatie
  • Medische informatie
  • Bij ongeval waarschuwen
  • Druk op “Wijzigingen opslaan” en u ontvangt een bevestigingsmail dat uw profiel is aangemaakt

 Controle

Safe-ID adviseert u om na het aanmaken van uw profiel uw Running Tag(s) te scannen. Op deze manier kan u de werking en volledigheid controleren. Dit kan u doen door een gratis QR-reader te installeren op uw smartphone of door de volledige code over te typen in de balk van uw webbrowser.

 Wijzigen profiel

U kunt het profiel altijd weer aanpassen door op www.safe-id.nl in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Na het veranderen van de profielgegevens en het opslaan ervan, zijn deze gegevens direct uitleesbaar.

 Geldigheid

Twee weken voordat de activatietermijn verstrijkt ontvangt u van Safe-ID een email met hierin een link om direct te verlengen.

Tags

Hoe kan ik extra Tags koppelen?

Wanneer u uw nieuwe Tag(s) heeft ontvangen zijn deze in de meeste gevallen geactiveerd met de gewenst activatieperiode. Wanneer u al een profiel heeft is het logisch dat u de nieuwe Tag wilt koppelen onder u bestaande profiel. Dit gaat als volgt:

Ga op de website van Safe-ID naar het gele blok aan de rechter zijde en vul hier de activatiecode in die op uw Tag staat (bijv. “PS1” (na aanklikken pijltjes) en “4FcG8” in het blok. Klik op “Activeren”.
Schermafbeelding 2014-11-19 om 14.05.48

Klik op het grijze tabblad “Ik heb al een Safe-ID profiel”.

10-2

Vul uw e-mailadres en wachtwoord in en klik op “Log in”.

10-3

Uw Safe-ID profiel wordt geopend en u ziet in het Tag overzicht dat de Tag is toegevoegd.

10-4

Hoe weet ik wanneer de activatietermijn van mijn Tag(s) eindigt?

Twee weken voor het einde van de activatietermijn van uw Tag(s) ontvangt u van Safe-ID een e-mail om u hieraan te helpen herinneren. In deze e-mail zit een link waarna u direct kan verlengen. Nadat u de link heeft aangeklikt ziet u de bijna verlopen Tag met activatiecode en kan u de gewenste termijn kiezen.11-1

Na betaling is de Tag weer verlengt.

Het is ook mogelijk om tussentijds te verlengen. Wanneer u bent ingelogd op uw Safe-ID profiel staat er een grijze balk met hierin de “Accountstatus”.11-2

Van alle gekoppelde Tags onder u profiel kan u hier de duur zien dat de Tag(s) nog actief zijn. Wanneer u op de pijltjes klikt achter “Status Tag” dan ziet u alle gekoppelde Tags.
11-3

Wanneer u onder de Accountstatus “Klik hier om te verlengen” aanklikt kan u direct verlengen.

Ik heb nog genummerde Tags zijn deze nog bruikbaar?

Ja, deze zijn zeker nog bruikbaar en geven na activatie exact dezelfde informatie weer als de Tags met webadres. Let op: vul bij activeren of verlengen van uw genummerde Tag de 6-karakter activatiecode in en laat het “-“ ervoor staan.
Schermafbeelding 2014-11-19 om 14.05.48

Ik heb meerdere profielen. Hoe kan ik deze samenvoegen?

Dit is zeker mogelijk maar om dit foutloos te laten verlopen adviseren wij u om contact op te nemen met Safe-ID. De klantenservice van Safe-ID is bereikbaar op telefoonnummer 020-261 1970. Zorg vooraf dat u van de beide profielen uw e-mailadres en wachtwoord paraat heeft en dat uw Tags nog voldoende geactiveerd zijn.

Ik heb nog genummerde Tags. Waar kan ik de activatiecode terugvinden?

De activatiecode kunt u vinden in het “Tag overzicht” nadat u bent ingelogd op uw Safe-ID profiel. De Tag(s) met het Safe-ID icoontje zijn uw genummerde Tags en de code bestaande uit 6-karakters is uw activatiecode.

15-1

Waarom hanteert Safe-ID activatietermijnen voor iedere Tag?

Safe-ID hanteert verschillende activatietermijnen om u de keuze te laten welke activatieperiode u het beste past. U kunt de keuze maken uit een activatietermijn van 2, 5 of 10 jaar. Bij activatie van twee jaar betaald u per Tag € 7,50 (= € 3,75 per jaar) en bij 10 jaar activatie is dit € 20,- wat neerkomt op € 2,- per jaar.

Wat kost een Safe-ID Tag?

De kosten voor uw Safe-ID Tags zijn opgebouwd uit twee delen.

  • De drager (een Daily Safe pakket zien wij als één drager met diverse identieke QR-codes) vanaf € 4,95
  • De activatietermijn. Hierbij kan de keuze gemaakt worden tussen:
    • 2 jaar activatie € 7,50 (€ 3,75 per jaar)
    • 5 jaar activatie € 12,50 (€ 2,50 per jaar)
    • 10 jaar activatie € 20,00 (€ 2,00 per jaar)

Er worden geen extra kosten aan u berekend voor  het op een veilige wijze opslaan en onderhouden van uw Safe-ID profiel.

Berekent Safe-ID kosten voor het verzenden van mijn Tags?

Ja, Safe-ID berekent € 1,75 verzendkosten binnen Nederland en € 2,00 buiten Nederland.

Ik ben vaak in het buitenland. Werken mijn Tags hier ook?

Ja. Maar in feite “werken” de Tags niet. Het gaat erom dat de persoon die u op een willekeurige plaats vindt wanneer u in nood verkeerd in het bezit is van een smartphone (met internet verbinding / dekking). Wanneer de QR-code van uw Tag door deze persoon gescand wordt of wanneer het webadres van uw Tag wordt ingegeven zal er verbinding worden gezocht met de server van Safe-ID en wordt uw Safe-ID profiel weergegeven.

Mijn Tag is beschadigd kan ik een nieuwe krijgen?

Safe-ID streeft ernaar om u weer spoedig van een nieuwe Tag te voorzien. Dit betekent in veel gevallen dat u de volgende dag uw nieuwe Tag ontvangt. Of er kosten in rekening worden gebracht wordt per geval bekeken.

Welke gegevens worden weergegeven na het scannen van mijn Tag(s)?

Mocht u in nood verkeren en uw Safe-ID profiel wordt geraadpleegd dan worden alle gegevens weergegeven die u zelf heeft ingevoerd. Zorg er daarom voor dat uw gegevens up-to-date en correct zijn!

Wat doen ambulancemedewerkers bij aantreffen Safe-ID Tag ?

Ambulancemedewerkers hebben één doel en dat is u zo spoedig mogelijk de juiste hulp bieden. Echter in vrijwel alle gevallen zal niet de ambulancemedewerker de eerste zijn die u vindt wanneer u in nood verkeert want dit kan iedere willekeurige voorbijganger zijn. Het eerste wat iemand zal doen wanneer hij/zij u vindt is 112 bellen en vervolgens zal hij/zij bij u blijven totdat de hulpdiensten zijn gearriveerd. Eenieder die zich bij u bevindt met een smartphone (incl. internet verbinding) is in staat om uw Safe-ID Tag te scannen zodat uw profiel wordt weergegeven en de door u opgegeven contactpersonen op de hoogte gebracht kunnen worden. Wanneer uw profiel wordt getoond aan de hulpdiensten kunnen zij u direct de juiste hulp bieden zonder te hoeven zoeken wie u bent, welke hulp u nodig heeft en welke mogelijke allergieën u heeft.

Hoe kan mijn Safe-ID Tag met QR-code gescand worden?

Dit kan door het scannen van de QR-code welke zich bevind op iedere Safe-ID Tag. Om deze code te scannen heeft u een smartphone met internettoegang nodig en een QR-reader. Deze scanners zijn gratis te downloaden voor ieder platform (links naar scanners staan op de homepage van Safe-ID). Ook is het mogelijk om het webadres welke zich boven de QR-code bevindt in te typen in de adresbalk van de internetbrowser. Beide leiden naar uw Safe-ID profielpagina waar uw gegevens worden weergegeven.

Kan ik mij legitimeren met een Safe-ID Tag?

Nee, Safe-ID is geen wettelijk legitimatiemiddel. Safe-ID draagt er zorg voor dat de gegevens welke u wenst zichtbaar te maken wanneer u hier zelf niet meer toe in staat bent op de juiste wijze worden weergegeven. Hierdoor kunnen uw naasten direct worden geïnformeerd en beschikken hulpverleners over de juiste informatie om u snel en correct te kunnen helpen.

Ik ben mijn Tag kwijt, wat nu?

U kunt in uw profiel naar het kopje Tagoverzicht gaan. Daar kunt u uw kwijtgeraakte Tag deactiveren of definitief van uw profiel ontkoppelen. Op deze manier wordt uw profiel niet getoond wanneer de kwijtgeraakt Tag wordt gescand.

Kan ik mijn Tag(s) tijdelijk blokkeren?

U kunt in uw profiel naar het kopje Tagoverzicht gaan. Daar kunt u uw Tag deactiveren. Deactiveren is tijdelijk. Op deze manier wordt uw profiel niet getoond wanneer de Tag wordt gescand.

Ik heb nog een genummerde Tag, kan ik deze nog activeren?

Uiteraard kunt u deze nog activeren. In de verpakking bevindt zich een activatiecode. Wanneer u deze activatiecode ingeeft kunt u de Tag voor 2, 5 of 10 jaar activeren. Het kan natuurlijk voorkomen dat u de verpakking en de bijbehorende activatiecode kwijt bent geraakt. Neem dan contact op met de klantenservice op 020-261 1970. Het geniet onze voorkeur wanneer u het nummer op uw Tag weet wanneer u contact met ons opneemt hierover.


Genummerde Tags

Ik heb nog genummerde Tags zijn deze nog bruikbaar?

Ja, deze zijn zeker nog bruikbaar en geven na activatie exact dezelfde informatie weer als de Tags met webadres. Let op: vul bij activeren of verlengen van uw genummerde Tag de 6-karakter activatiecode in en laat het “-“ ervoor staan.
Schermafbeelding 2014-11-19 om 14.05.48

Ik heb meerdere profielen. Hoe kan ik deze samenvoegen?

Dit is zeker mogelijk maar om dit foutloos te laten verlopen adviseren wij u om contact op te nemen met Safe-ID. De klantenservice van Safe-ID is bereikbaar op telefoonnummer 020-261 1970. Zorg vooraf dat u van de beide profielen uw e-mailadres en wachtwoord paraat heeft en dat uw Tags nog voldoende geactiveerd zijn.

Ik heb nog genummerde Tags. Waar kan ik de activatiecode terugvinden?

De activatiecode kunt u vinden in het “Tag overzicht” nadat u bent ingelogd op uw Safe-ID profiel. De Tag(s) met het Safe-ID icoontje zijn uw genummerde Tags en de code bestaande uit 6-karakters is uw activatiecode.

15-1

Ik heb nog een genummerde Tag, kan ik deze nog activeren?

Uiteraard kunt u deze nog activeren. In de verpakking bevindt zich een activatiecode. Wanneer u deze activatiecode ingeeft kunt u de Tag voor 2, 5 of 10 jaar activeren. Het kan natuurlijk voorkomen dat u de verpakking en de bijbehorende activatiecode kwijt bent geraakt. Neem dan contact op met de klantenservice op 020-261 1970. Het geniet onze voorkeur wanneer u het nummer op uw Tag weet wanneer u contact met ons opneemt hierover.

Wachtwoorden

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten klikt u onder de grijze balk op “Wachtwoord vergeten?
1-1
Vervolgens vult u het e-mailadres in waarmee u uw Safe-ID profiel hebt aangemaakt en klik op “Verstuur”.

1-2

Er verschijnt de melding “Er is een link naar uw e-mail adres gestuurd”.

1-3

Open uw mailprogramma en u ziet een e-mail van Safe-ID met hierin de link. Let op deze link blijft 60 minuten actief.

1-4

Nadat u de link heeft aangeklikt staat uw e-mail al ingevuld en u kunt in de twee onderliggende blokken uw gewenste wachtwoord ingeven (Let op wachtwoorden bestaan uit cijfers en letters, geen leestekens) en klik op “Wijzigen”.

1-5

U krijgt de melding “Het wijzigen van uw wachtwoord is geslaagd” klik vervolgens op “Log in” om in te loggen op uw profiel.

1-6

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

U kunt ten alle tijden uw wachtwoord in uw profiel wijzigen.

wachtwoord wijzigen

Let op. Bij het aanmaken van het wachtwoord: de restrictie die hier op zit is dat deze minimaal 3 karakters moet hebben.

Kan ik meerdere profielen aanmaken met een e-mailadres?

Het is niet mogelijk om meer dan één profiel aan te maken onder één e-mailadres. Door middel van de combinatie van uw e-mailadres en uw zelfgekozen wachtwoord is het mogelijk om uw profiel aan te maken en te onderhouden. Wanneer er meerdere profielen gekoppeld zouden worden aan hetzelfde e-mailadres kan dit tot verwarring leiden. Wanneer u een gezamenlijk e-mailadres heeft en u wilt meerdere profielen aanmaken dan raden wij u aan om een gratis Gmail-account aan te maken, en deze te gebruiken voor een van de twee profielen. Mocht u ondersteuning nodig hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze Helpdesk dan zullen wij u uiteraard verder helpen.


Hulpverlening

Ik ben vaak in het buitenland. Werken mijn Tags hier ook?

Ja. Maar in feite “werken” de Tags niet. Het gaat erom dat de persoon die u op een willekeurige plaats vindt wanneer u in nood verkeerd in het bezit is van een smartphone (met internet verbinding / dekking). Wanneer de QR-code van uw Tag door deze persoon gescand wordt of wanneer het webadres van uw Tag wordt ingegeven zal er verbinding worden gezocht met de server van Safe-ID en wordt uw Safe-ID profiel weergegeven.

Welke gegevens worden weergegeven na het scannen van mijn Tag(s)?

Mocht u in nood verkeren en uw Safe-ID profiel wordt geraadpleegd dan worden alle gegevens weergegeven die u zelf heeft ingevoerd. Zorg er daarom voor dat uw gegevens up-to-date en correct zijn!

Wat doen ambulancemedewerkers bij aantreffen Safe-ID Tag ?

Ambulancemedewerkers hebben één doel en dat is u zo spoedig mogelijk de juiste hulp bieden. Echter in vrijwel alle gevallen zal niet de ambulancemedewerker de eerste zijn die u vindt wanneer u in nood verkeert want dit kan iedere willekeurige voorbijganger zijn. Het eerste wat iemand zal doen wanneer hij/zij u vindt is 112 bellen en vervolgens zal hij/zij bij u blijven totdat de hulpdiensten zijn gearriveerd. Eenieder die zich bij u bevindt met een smartphone (incl. internet verbinding) is in staat om uw Safe-ID Tag te scannen zodat uw profiel wordt weergegeven en de door u opgegeven contactpersonen op de hoogte gebracht kunnen worden. Wanneer uw profiel wordt getoond aan de hulpdiensten kunnen zij u direct de juiste hulp bieden zonder te hoeven zoeken wie u bent, welke hulp u nodig heeft en welke mogelijke allergieën u heeft.

Hoe kan mijn Safe-ID Tag met QR-code gescand worden?

Dit kan door het scannen van de QR-code welke zich bevind op iedere Safe-ID Tag. Om deze code te scannen heeft u een smartphone met internettoegang nodig en een QR-reader. Deze scanners zijn gratis te downloaden voor ieder platform (links naar scanners staan op de homepage van Safe-ID). Ook is het mogelijk om het webadres welke zich boven de QR-code bevindt in te typen in de adresbalk van de internetbrowser. Beide leiden naar uw Safe-ID profielpagina waar uw gegevens worden weergegeven.

Als iemand geen QR-code scanner / reader heeft, wat dan?

Boven de QR-code van de Safe-ID Tags bevindt zich een webadres. Wanneer deze in de adresbalk van de internetbrowser wordt ingevoerd leidt deze naar het daaraan gekoppelde Safe-ID profiel.

Kan ik mij legitimeren met een Safe-ID Tag?

Nee, Safe-ID is geen wettelijk legitimatiemiddel. Safe-ID draagt er zorg voor dat de gegevens welke u wenst zichtbaar te maken wanneer u hier zelf niet meer toe in staat bent op de juiste wijze worden weergegeven. Hierdoor kunnen uw naasten direct worden geïnformeerd en beschikken hulpverleners over de juiste informatie om u snel en correct te kunnen helpen.

Ik wil niet gereanimeerd worden. Hoe kan ik dit vermelden?

In uw Safe-ID profiel kunt u duidelijk aangegeven of u wel of niet gereanimeerd wil worden. Dit wordt in uw Safe-ID profiel, na opvragen, duidelijk zichtbaar weergegeven.

profiel 1 reanimeren

Zijn de hulpdiensten op de hoogte van Safe-ID?

Safe-ID heeft in diverse bladen gestaan van de hulpdiensten (Politie, Ambulance en Brandweer personeel) om kenbaar te maken dat Safe-ID er is en hoe te handelen door de professionele hulpverlening.

Beveiliging

Hoe worden mijn profielgegevens opgeslagen?

Uw gegevens worden op een beveiligde server opgeslagen (incl. backup) zodat op ieder gewenst moment de juiste Safe-ID profielgegevens worden weergegeven.

Hoe kan ik mijn profiel verwijderen?

Het is niet mogelijk om uw Safe-ID profiel te verwijderen. Hiervoor dient u contact op te nemen met de Safe-ID klantenservice (bereikbaar via 020-261 1970) deze kunnen uw Safe-ID profiel permanent verwijderen.

Hoe veilig zijn mijn gegevens bij Safe-ID?

Safe-ID heeft veiligheid op de allerhoogste plaats staan. Safe-ID heeft daarom ook veel geïnvesteerd in zowel de veilige opslag van uw profielgegevens alsmede de verbinding die tot stand wordt gebracht wanneer u uw profielgegevens invult of wijzigt.

Wat is SSL?

Een SSL-verbinding is een gecodeerde verbinding tussen de server en bezoeker. Een SSL-verbinding kunt u eenvoudig herkennen een klein slotje in de adresbalk van uw browser. Uiteraard maakt Safe-ID gebruik van SSL waardoor er veilige gecodeerde gegevensoverdracht plaatsvindt tussen uw computer en de Safe-ID server.

 Waarom SSL?

De gegevensstroom tussen de server en u is uit te lezen met zogenaamde netwerk sniffers. Alle gegevens waaronder bijvoorbeeld wachtwoorden zijn op deze manier heel makkelijk te achterhalen. Om dat enorme(!) beveiligingsrisico op te vangen, kan men het beste een SSL-verbinding gebruiken. Dan worden deze gegevens namelijk gecodeerd verzonden en kan een afluisteraar (sniffer) hier niets mee.

Hoofdletters en kleine letters in activatiecode

Om iedere Tag een unieke activatiecode te geven gebruikt Safe-ID voor het samenstellen van unieke codes hoofdletters en kleine letters in combinatie met getallen. Het kan dus voorkomen dat u een l (kleine letter L) ingeeft terwijl dit een 1 (cijfer) is of een I (hoofdletter i). Indien u problemen met activeren blijft ondervinden, neem contact op met de klantenservice op 020-261 1970 dan helpen wij u graag verder.


Klantenservice

Hoe leg ik contact met Safe-ID?

U kunt via het contactformulier contact opnemen met Safe-ID maar ook telefonisch via onze klantenservice. Het nummer van de klantenservice is 020-261 1970. Het contactformulier vindt u onder het kopje contact.

Wanneer is Safe-ID bereikbaar?

Safe-ID is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via +31 (0) 20 261 1970. Indien u de voicemail krijgt, laat uw naam en telefoonnummer achter en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.

Daarom Safe-ID

Ik neem m’n smartphone als ik ga sporten. Waarom dan Safe-ID?

Wanneer u onverhoopt iets overkomt biedt uw eigen smartphone niet altijd uitkomst. Door de code op de telefoon zijn veelal de noodnummers niet beschikbaar. Wanneer u valt of wanneer uw telefoon nat wordt is de kans groot dat uw telefoon niet meer werkt.

Safe-ID heeft een heleboel voordelen:

  • U kan uw Safe-ID Tag nooit vergeten want hij zit op uw schoen, frame, helm of om uw nek
  • Safe-ID wordt zichtbaar gedragen waardoor snel de juiste informatie beschikbaar is
  • Altijd de meest up-to-date (medische)gegevens over u en uw achterban (ICE) beschikbaar
  • Lichtgewicht
  • Weersinvloeden hebben geen invloed op de werking van Safe-ID Tags
  • Meerdere noodnummers (ICE) weergeven mogelijk
  • Reanimeren ja/nee aangeven
  • Veel goedkoper bij aanschaf en vervanging dan smartphone

Running Tag

Wat ontvang ik als ik een Running Tag bestel?

Wanneer u een Running Tag heeft besteld ontvangt u van Safe-ID een envelop met daarin een begeleidende brief waar de te nemen stappen voor activatie worden beschreven en uw unieke Safe-ID Running Tag.

Running Tag verpakt

Van welk materiaal is een Running Tag gemaakt?

De Safe-ID Running Tag is een flexibele, weerbestendige en slijtvaste kunststof  “Dooming Tag” voorzien van twee gaatjes om in te kunnen veteren op je schoen. De ene zijde is in het Nederlands en de andere in het Engels.

Hoe veter ik de Running Tag aan mijn schoen?

Wij adviseren om de Safe-ID Running Tag zo laag mogelijk (dichtbij de neus van de schoen) op de schoen te bevestigen door deze mee te veteren (er zitten aan beide zijden gaten in de Safe-ID Running Tag om dit te bewerkstelligen).

Hieronder ziet u een afbeelding van een goed geplaatste Safe-ID Running Tag zonder dat deze de afwikkeling van de loper in de weg zit.

Running-Tag-(Bestelling - Main)

Ik heb meerdere hardloopschoenen. Moet ik meerdere Tags bestellen?

U kunt natuurlijk de Running Tag van de ene schoen naar de andere overzetten. Het is echter raadzaam om voor ieder paar schoenen een eigen Running Tag te hebben. Deze extra Running Tag(s) kunt u gewoon aan uw bestaande profiel koppelen. Let erop dat wel iedere Running Tag van een eigen activatietermijn voorzien dient te worden.

Bike / Helm Tag

Wat ontvang ik als ik de Bike Tags bestel?

Wanneer u Bike Tags heeft besteld ontvangt u van Safe-ID een envelop met daarin een begeleidende brief waar de te nemen stappen voor activatie worden beschreven en uw unieke Safe-ID Bike Tags (1 Bike Tag voor op bijvoorbeeld de helm en 1 Bike Tag voor op het frame).

Bike Tag verpakking

Waar kan ik de Safe-ID Bike Tag(s) het beste bevestigen?

Wij adviseren om de Safe-ID Bike Tag op uw frame te bevestigen op de hieronder aangegeven plek.

Bike-Tag-(Bestelling-2)

Wij adviseren om de andere Safe-ID Bike Tag op uw helm te bevestigen op de hieronder aangegeven plaats.

Bike-Tag-(Bestelling-Main)

Wanneer u de Bike Tags op de geadviseerde plaatsen aanbrengt weten hulpverleners direct waar men als eerste dient te kijken of u een Safe-ID Tag heeft.

Hoe kan ik de Safe-ID Bike Tag(s) het best bevestigen?

Wij adviseren om één van de Safe-ID Bike Tags zichtbaar op uw frame te bevestigen (let erop dat u voor het bevestigen de onderlaag (frame) vetvrij maakt!) en de andere aan de zijkant van uw helm.

Van welk materiaal is de Bike Tag gemaakt?

De Safe-ID Bike Tag is een flexibele kunststof sticker (Dooming Tag). Het is een permanent hechtende sticker met daarover heen een transparante kunststof laag waardoor de Bike Tag    weerbestendig, slijtvast en flexibel is.

Ik heb meerdere fietsen en helmen. Moet ik meerdere Tags bestellen?

Omdat de Bike Tags met een permanent hechtende lijmverbinding aan de helm of het frame worden bevestigd kunnen deze niet overgezet worden naar een andere fiets of andere helm. Safe-ID kan de gewenste hechtbaarheid na verplaatsen van de Tags niet meer garanderen. Het is raadzaam om voor iedere fiets / helm eigen Bike Tag te hebben. Deze extra Bike Tags kunt u gewoon aan uw bestaande profiel koppelen. Let erop dat wel iedere unieke Bike Tag van een eigen activatietermijn voorzien dient te worden.


Daily Safe Pakket

Wat ontvang ik als ik het Daily Safe Pakket bestel?

Wanneer u het Safe-ID Daily Safe Pakket besteld (of bij een verkooppunt aanschaft) krijgt u de volgende items:

– 1x Bankpas / Creditcard formaat met QR-code
– 1x Metalen sleutelhanger met QR-code
– 10x Papieren stickers met QR-code (bijv. op mobiel, portemonnee, tablet, rollator, mobiel, etc.)
Het Safe-ID Daily Safe Pakket bevat ook een keycord om uw Safe-ID sleutelhanger aan te bevestigen zodat u hem altijd om uw nek kan dragen. Let op: Alle QR-codes van uw Daily Safe Pakket zijn identieke QR-codes.

Voor wie is het Daily Safe Pakket bedoeld?

Het Daily Safe Pakket is bestemd voor iedereen die zijn / haar persoonsgebonden en medische gegevens beschikbaar wil hebben wanneer dit in geval van nood beschikbaar moet zijn. Erg geschikt voor kinderen, ouderen, hulpbehoevenden etc.

Ik wil niet gereanimeerd worden. Hoe kan ik dit vermelden?

In uw Safe-ID profiel kunt u duidelijk aangegeven of u wel of niet gereanimeerd wil worden. Dit wordt in uw Safe-ID profiel, na opvragen, duidelijk zichtbaar weergegeven.

profiel 1 reanimeren

Van welke materialen zijn de diverse Tags gemaakt?

1x Bankpas / Creditcard formaat met QR-code is gemaakt van kunststof.

1x Metalen sleutelhanger is gemaakt van een aluminium drager met aan beide zijden een Doming Tag en met QR-code.

4 x Vinyl stickers (voor op rollator, mobiel, broodtrommel etc.).

Waar kan ik de Daily Safe Tag(s) het beste bevestigen?

Wij adviseren u om de bankpas met de QR-code in uw portemonnaie / portefeuille te doen. De metalen sleutelhanger voorzien van de QR-code kunt u aan uw sleutelbos bevestigen of aan het meegeleverde keycord. De papieren stickers kunt u op items plakken die u regelmatig gebruikt en bij u hebt, denk aan mobiele telefoon, rollator, aantekeningen boekje, tablet (hoes), etc.

Kan ik meerdere profielen aanmaken met een e-mailadres?

Het is niet mogelijk om meer dan één profiel aan te maken onder één e-mailadres. Door middel van de combinatie van uw e-mailadres en uw zelfgekozen wachtwoord is het mogelijk om uw profiel aan te maken en te onderhouden. Wanneer er meerdere profielen gekoppeld zouden worden aan hetzelfde e-mailadres kan dit tot verwarring leiden. Wanneer u een gezamenlijk e-mailadres heeft en u wilt meerdere profielen aanmaken dan raden wij u aan om een gratis Gmail-account aan te maken, en deze te gebruiken voor een van de twee profielen. Mocht u ondersteuning nodig hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze Helpdesk dan zullen wij u uiteraard verder helpen.

Bike & Running Bundel

Wat ontvang ik als ik een Bike & Running bundel bestel?

Wanneer u de Bike & Running bundel besteld ontvangt u van Safe-ID een envelop met daarin een begeleidende brief waar de te nemen stappen voor activatie worden beschreven en uw unieke Safe-ID Bike & Running Tags (één Bike Tag voor op bijvoorbeeld de helm en één Bike Tag voor op het frame) en uw unieke Safe-ID Running Tag (voor op de schoen).

Schermafbeelding 2014-11-19 om 15.23.20

Voor wie is de Bike & Running bundel bestemd?

De Bike & Running bundel is bestemd voor mensen die regelmatig lopen en fietsen. Door deze bundel kunt u profiteren van een aanschafkorting van bijna € 2,- en kunt u beide Tags aan 1 profiel koppelen. Let op dat zowel de Bike Tag als de Running Tag van een eigen activatietermijn dient te worden voorzien.

Welk voordeel biedt mij de Bike & Running bundel?

Het voordeel bij de Bike & Running bundel is de korting op de aanschaf van de twee Tags (Bike Tag € 4,95 en Running Tag € 4,95) voor € 7,95. Dit is een voordeel van bijna € 2,- op de aanschaf van de Tags.